meble
Warsztaty design thinking na targach FURNISHOW

W ramach targów FURNISHOW 2017 odbędą się warsztaty design thinking, skierowane do architektów i projektantów, a także przedstawicieli sieci i salonów meblowych, hurtowni i salonów typu home&garden oraz reprezentantów sklepów internetowych.

Warsztaty są do wyboru, w zależności od tego z kim współpracujecie - czy z klientem biznesowym czy indywidualnym.

WARSZTATY PIERWSZE

26.10.2017, godz. 12.15-15.15, temat: ‘Workspace for tomorrow, czyli powierzchnie biurowe i komercyjne, które zachęcają do pracy

WARSZTATY DRUGIE
Piątek 27.10.2017, godz. 10.15-13.15
, temat: ‘Home & life balance, czyli czego rzeczywiście chce Klient, a nie chce nam o tym powiedzieć’

UWAGA - Warsztaty są płatne, koszt 199 zł od 1 uczestnika, liczba uczestników ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń. Czas trwania warsztatów to 3h. Bilet na warsztaty można zakupić w serwisie www.mtp24.pl do dnia 24 października br.

Warsztaty poprowadzą doświadczeni moderatorzy design thinking:

Wojtek Ławniczak - założyciel Service Design Polska. Doradca z siedemnastoletnim doświadczeniem w konsultingu. Doradza firmom oraz sektorowi publicznemu w rozwoju, specjalizując się w zagadnieniach związanych ze strategią. Doświadczony moderator procesów innowacyjnych w firmach, organizacjach i instytucjach. Wykładowca studiów podyplomowych, trener.

Iza Bernau-Ławniczak - specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją i kreatywnością. Ma doświadczenie w realizacji projektów w branżach: FMCG, spożywczej i energetycznej. Współwłaścicielka polskiego innowacyjnego startupu zajmującego się projektowaniem żywności funkcjonalnej. Doświadczony copywriter. Laureatka nagrody Polskiego Radia za kampanię reklamową w branży energetycznej.

Czym jest design thinking?
Design thinking to metoda twórczego rozwiązywania problemów, która po raz pierwszy została zdefiniowana w latach 60. w Stanach Zjednoczonych. Jej celem jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań poprzez wykorzystywanie specyficznych metod pracy, pobudzających kreatywność. Wszystkie działania przekładane są później na schemat biznesowy. Design thinking opiera się na myśleniu projektowym, którego zadaniem jest dostarczenie twórczych rozwiązań. Jest to na tyle uniwersalna metoda, że może być stosowana od start-upu po wielką korporację. Dewizą design thinking jest “doing, not talking”, więc zapisywanie każdego szczegółu projektu zamienione jest na kilkuetapowy podział zadań rozszerzających i precyzujących kolejne wątki. Takie myślenie projektowe można podzielić na dwa etapy: konkretny proces podzielony na etapy oraz charakterystyczny sposób myślenia i odpowiednie nastawienie.

UWAGA - zakupiony bilet na warsztaty jest jednocześnie biletem wstępu na targi FURNISHOW 2017.

fot. MTP


Komentarze

Dodaj własny

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze.