meble
 Targowe retrospekcje miesięcznika „BIZNES meble.pl”

Statystyki potwierdzają, że marcowe targi „Meble Polska” oraz towarzyszące im wydarzenia „Home Decor” i „Arena Design” odnotowały rekordową frekwencję.

Sukcesy organizatorów i wystawców mają swoje odzwierciedlenie w potargowych relacjach opublikowanych w miesięczniku „BIZNES meble.pl”.

Tegoroczne targi „Meble Polska” oraz towarzyszące im wydarzenia „Home Decor” i „Arena Design” odwiedziło 24.226 osób – blisko o 4 tys. więcej niż przed rokiem. Wśród nich było 21.168 profesjonalnych zwiedzających, czyli o 4,2% więcej niż w ub.r. Równie istotny jest fakt, że już co trzeci zwiedzający przyjeżdża do Poznania z zagranicy!

Uporządkowana tematyka i atrakcyjny program wydarzeń towarzyszących to niewątpliwe atuty tegorocznych targów „Home Decor”. Najbardziej atrakcyjne dla odwiedzających były stoiska, na których dominowała różnorodność oferty: od materiałów obiciowych po dywany. Nie zabrakło kompleksowych propozycji aranżacji wnętrz.

„Senses”, czyli temat przewodni „Areny Design”, zdeterminował nie tylko dobór gości specjalnych, czy sposób aranżacji ekspozycji. Stał się też pretekstem do zwiedzania szlakiem zmysłów, zarówno stoisk, jak i stolicy Wielkopolski. Intencją organizatorów oraz świadomych producentów i projektantów, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji wydarzenia, było zwrócenie uwagi na rolę bodźców zmysłowych w odbiorze designu.

        Zapraszamy do zapoznania się z relacjami z targów „Meble Polska”, „Home Decor” oraz wydarzenia „Arena Design”, a także ze szczegółowymi prezentacjami oferty wystawców TUTAJ

        Zachęcamy również do śledzenia profilu: www.facebook.com/BIZNESmeble

 


Komentarze

Dodaj własny

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze.