meble
Jak usprawnić proces ofertowania na wielowariantowe i jednostkowe produkty ?

Firma ProAlpha Polska zaprasza na bezpłatne webinarium: „Jak usprawnić proces ofertowania na wielowariantowe i jednostkowe produkty?”. Odbędzie się ono 13 września (piątek), w godz. 10:00-11.00, on-line.

Silna pozycja przedsiębiorstwa na rynku może zależeć od tego czy jest ono w stanie w stanie sprostać oczekiwaniom swoich klientów. Silna konkurencja wymusza na przedsiębiorstwach produkcyjnych, aby szybko reagowały na indywidualne potrzeby klientów. Proces projektowania i dostosowania przez klienta produktu do własnych upodobań musi być wsparty narzędziami informatycznymi. W odpowiedzi właśnie na te potrzeby proALPHA oferuje moduł Konfiguratora produktu w systemie ERP, który usprawnia proces dostarczenie do klienta spersonalizowanych produktów. Personalizacja rozumiana jest jako forma udoskonalania i dostosowania  produktu do potrzeby konkretnego klienta. Konfigurator produktu w systemie ERP wspomaga zarówno obsługę klienta, jak i sam proces sprzedaży.

W czasie spotkania dowiesz się, jak usprawnić proces ofertowania i sprzedaży poprzez wykorzystanie konfiguratora wyrobu w systemie ERP poprzez m.in. szybkie skonfigurowanie wyrobu zgodnie z oczekiwaniami klienta oraz precyzyjne i szybkie skalkulowanie ceny sprzedaży na podstawie przygotowanej konfiguracji – w efekcie skrócenie czasu  skonfigurowania wyrobu i wyceny handlowej. Wspólnie prześledzimy proces ofertowania i wyceny zapytań ofertowych z uwzględnieniem zapytań CTP (Capable to Promise). Sprawdź w jaki sposób możesz zbudować dobry plan sprzedażowy, oraz rejestrować zlecenia od klienta wraz z możliwością symulacji ich wpływu na plan produkcyjny. W finale przedstawimy Ci działanie naszych aplikacji webowych, portalu B2B dla Twoich klientów, oraz portal handlowca.

NA WEBINARIUM POKAŻEMY:

ü  Jak konfigurować proste i złożone produkty w narzędziu informatycznym klasy ERP?

ü  Jasny i klarowny sposób na zarządzanie procesem ofertowania i wyceny na potrzeby oferty handlowej.

ü  Czym jest zapytanie CTP pozwalające na wyliczenie realnego terminu realizacji zamówienia?

ü  Jakie usprawnienia w codziennej pracy daje moduł CRM dzięki funkcjonalnościom rejestracji, klientów, kontaktów z nimi, oraz akcji sprzedażowych i marketingowych?

ü  Jak budować realistyczne plany sprzedażowe i na bieżąco analizować postępy w ich realizacji?

ü  Jak wykorzystać mechanizmy symulacji i analizy tymczasowego zlecenia produkcyjnego?

ü  Jak działają aplikacje webowe: portal B2B dla klienta oraz handlowców?

… i wiele więcej!

Webinarium kierowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za realizację celów biznesowych przedsiębiorstwa i zastosowanie nowoczesnych technologii informatycznych. W szczególności powinno zainteresować kadrę zarządzającą oraz menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż, zarządzanie produktem, informatykę, produkcję, logistykę i inne kluczowe obszary przedsiębiorstwa produkcyjnego.

Założeniem webinarium jest przedstawienie faktycznych wyzwań biznesowych, z którymi spotykają się menedżerowie i omówienie konkretnych rozwiązań mających na celu zwiększanie efektywności firm w oparciu o aplikacje wspomagające zarządzanie.

Udział w webinarium może wziąć każdy, kto jest zainteresowany usprawnieniami w zakresie obsługi klientów i wykorzystania zasobów w przedsiębiorstwie. Liczba uczestników jest ograniczona – zastrzegamy sobie możliwość odmowy udziału w przypadku przekroczenia ilość zgłoszeń.

 

Udział w webinarium jest bezpłatny.

Aby wziąć w nim udział należy zarejestrować się na stronie https://erp-dla-produkcji.pl/proces-ofertowania/.

 

 


Zobacz również