meble
Biznesowe tête-à-tête
Jak zmieniają się targi i wydarzenia skierowane do branży meblarskiej i sektora wyposażenia wnętrz? Co o tych zmianach sądzą wystawcy? Czy z punktu widzenia organizatorów statystyki mają znaczenie? Czym chcą się wyróżniać poszczególne wydarzenia? Pytań o przyszłość targów w Polsce nigdy nie za wiele.
 
Ostatnie lata to czas przetasowań na rynku targów i wydarzeń skierowanych do branży meblarskiej i sektora wyposażenia wnętrz.

Organizatorzy „Mebli Polska” odnotowują rekordowe wyniki, ale też nie przestają dokonywać zmian np. w układzie tematycznym ekspozycji. W targowym kalendarium pojawiło się nowe wydarzenia – „Warsaw Home”, które z każdą edycją rośnie w siłę. W październiku w Warszawie odbędzie się, już nie „Furnishow”, a „Mood Concept”. Za kilka tygodni – w nowym terminie, nie w październiku, a w maju – rozpocznie się „Łódź Design Festival”. Ten rok jest też wyjątkowy, bo „Arena Design” świętowała 10-lecie, a Międzynarodowe Targi Meblowe w Ostródzie obchodzą 25-lecie.

Zmiany czy status quo?
O planowanych zmianach w perspektywie kolejnych edycji, ale też o tych, które zaszły podczas minionych edycji targów, mówią ich organizatorzy. Jak zauważa, Józef Szyszka, dyrektor targów „Meble Polska”, umocniły one swoją pozycję największych międzynarodowych kontraktacji meblowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

„Z roku na rok ich ekspozycja staje się coraz bardziej urozmaicona” – stwierdza Józef Szyszka. – „Obok mebli wykonanych z płyty, na stoiskach można było zobaczyć w tym roku wiele ciekawych kolekcji z litego drewna i inne meble klasy premium. Na skutek sugestii zwiedzających uporządkowaliśmy tematycznie prezentacje oferty wystawców w pawilonach, dzieląc ekspozycję wyraźnie na prezentację mebli tapicerowanych oraz mebli skrzyniowych. W przyszłości zamierzamy skupić się na działaniach, które z jednej strony przyczynią się do jeszcze lepszego dopasowania profilu oferty na stoiskach do oczekiwań zwiedzających, a z drugiej strony pod względem struktury zwiedzających umocnią globalny charakter poznańskich kontraktacji meblowych.”

Więcej w najnowszym wydaniu miesięcznika „BIZNES meble.pl”, w wydaniu on-line TUTAJ

fot. MTP


Komentarze

Dodaj własny

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze.