
Program „Dobra Marka” ma na celu określenie
wartości, aktywności i rozpoznawalności polskich Marek. W
przeprowadzonych już po raz trzeci badaniach rynkowych, organizatorzy
programu analizowali między innymi:
pozycję rynkową marki i jej siłę, jakość prezentowaną przez dany produkt
lub usługę, a także stopień zaufania konsumentów do marki.
Właśnie dzięki wysokim ocenom w badaniach przeprowadzonych na grupie
ponad 1000 przedsiębiorstw i osób, które same z pamięci wskazywały
konkretne firmy, marka Nowy Styl otrzymała tytuł „Dobra Marka 2012 – Jakość, Zaufanie, Renoma”.
"
Czujemy się wyróżnieni przyznaniem naszej marce prestiżowego tytułu
„Dobra Marka”. Jest on potwierdzeniem dobrej jakości naszych produktów
oraz przede wszystkim zaufania, jakim od lat darzą nas nasi Klienci i
Partnerzy " – powiedziała Magdalena Tokarczyk-Cyran, dyrektor marketingu Grupy Nowy Styl.
Jest
to już 3.edycja programu „Dobra Marka” realizowana przez redakcję
Biznes Trendy oraz redakcję Forum Biznesu. Celem programu jest
wyłonienie tych marek, które w swoich kategoriach są uznane za
najbardziej rozwojowe i godne polecenia.
nowystyl.com
Komentarze
Dodaj własny
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze.